خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات

خوشبو کننده خودرو النا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رایحه: کارخانه شکلات
  • ماندگاری: 3 ماه
آماده ارسال ناموجود
137,000
8%
126,040 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کارخانه شکلات رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که مناسب فصل‌های سرد و دلخواه افرادی است که عطرهای شیرین و کلاسیک را می‌پسندند. همچنین اغلب افرادی که رایحه‌ی تنباکو را دوست دارند از طرفداران کاپیتان بلک هستند. خوشبوکننده‌های شیشه‌ای پخش بوی مستمر و یکنواختی دارند و با کاهش سطح مایع لازم است لحظاتی برعکس شوند تا پخش رایحه به خوبی انجام شود. این دسته از خوشبو‌کننده‌ها برای مکان‌های مختلف از جمله خودرو، سرویس بهداشتی، کمد لباس و سایر فضاهای بسته، مناسب می‌باشد.

محصولات مرتبط

خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات

خوشبو کننده ماشین شیشه‌ای جدیدترین محصول برند نام آشنای النا می‌باشد. این نوع از خوشبوکننده‌ها حاوی اسانس معطر مایع درون یک مخزن شیشه‌ای و یک درپوش چوبی هستند، که برای خوشبو کردن محیط‌های مختلف همچون سرویس بهداشتی، محیط‌های عمومی و … و به ویژه داخل ماشین استفاده می‌شوند.

خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات

مدت ماندگاری خوشبوکننده ماشین النا

خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات به طور متوسط 6 الی 8 هفته در محیط خودرو پخش رایحه خواهند داشت. البته این عدد در هوای سرد تا 10 هفته افزایش می‌یابد. همینطور میزان گردش هوای آزاد در محیط نیز بر سرعت تبخیر اسانس‌های روغنی موجود در خوشبوکننده ماشین تاثیر مستقیم دارد.

کیفیت تولید خوشبوکننده خودرو النا

این محصول خوشبوکننده ماشین، تولید یکی از نام‌های تجاری آشنا در صنعت محصولات معطر و خوشبوکننده یعنی همان النا می‌باشد. بسیاری این برند را با محصولاتی همچون شمع‌های معطر، اسانس‌های جامد و مایع معطر و کبریت‌های فانتزی آن می‌شناسند. محصولاتی که سال‌هاست جای خود را در بین طرفداران محصولات معطر باز کرده‌اند. و حالا با تجربه‌ی موفق تولید این محصولات و رضایت مصرف‌کنندگان، برند النا با تولید این محصول به عرصه‌ی تولید خوشبوکننده ماشین نیز وارد شده است.


خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات

نحوه‌ی مصرف خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات

خوشبوکننده ماشین رایحه کارخانه شکلات به سادگی آماده‌ی استفاده می‌شود. کافی است این محصول را از بسته‌بندی آن خارج کرده و به وسیله بند پارچه‌ای و بلندی که در این محصول قرار داده شده، از محل مورد نظر آویزان کنید. وجود این بند بلند این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با هر محل ارتفاع مورد خودتان را تعیین کنید و به سادگی ارتفاع قرارگیری کیسه را تغییر دهید.

همچنین توصیه می‌کنیم بعد از گذشت مدتی از استفاده، برای تقویت مجدد قدرت پخش رایحه، با دست مخزن اسانس را چند مرتبه دوران دهید تا درپوش چوبی به اسانس آغشته شود.

رایحه
کارخانه شکلات
ماندگاری
3 ماه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...