دیزی سنگی شش نفره

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 4064 گرم
  • ابعاد: 18*15*19 سانتی متر
  • قابلیت شستشو: دارد
آماده ارسال ناموجود
980,000
17%
813,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توضیحات کلی دیزی سنگی شش نفره

همیشه یک اصل بسیار مهم و حیاتی برای طرفداران زندگی سالم وجود داشته و آن هم استفاده حداقلی از مواد شیمیایی در جوانب مختلف زندگی است. اگر شما نیز یکی از طرفداران این سبک زندگی باشید، ترجیح می‌دهید به جای طبخ غذا در ظروفی از جنس تفلون و سایر متریال‌هایی که طی فرایندهای شیمیایی تولید می‌شوند، از ظروفی استفاده کنید که بدون کوچک‌ترین دخالت از جانب فرایندها و مواد این چنینی تولید شده باشند. برای بهره‌مندی از این ویژگی پیشنهادهای متعددی پیش روی شما هستند؛ اما به جرأت می‌توان گفت که ظروف سنگی بهترین آن‌هاست.

دیزی سنگی شش نفره یکی از محصولات محبوب گالری سره است که امکان طبخ انواع غذاها بر پایه آب، مانند خورشت، آش، سوپ و … را فراهم می‌کند. همچنین اگر از طرفداران پروپاقرص دیزی سنگی باشید، این ظرف بی‌نظیر لذت لذیذترین دیزی‌ها را به شما القا می‌کند. لذت همزمان طعمی بی‌نظیر و غذایی سالم، مزیتی است که هرجایی نمی‌توان آن را یافت. تنها دیزی سنگی شش نفره می‌تواند این مورد را به شما هدیه کند. در ادامه بیشتر با مزایای دیزی سنگی شش نفره گالری سره آشنا خواهید شد.

دیزی سنگی شش نفره

ویژگی‌های خاص دیزی سنگی و مزایای آن نسبت به سایر ظروف

دیزی سنگی شش نفره فروشگاه سره در ابعاد 18*15*19 سانتی‌متر و با وزن تقریبی 4 کیلوگرم، به دست هنرمندان سنگ‌تراش خراسانی ساخته شده و بهترین گزینه برای طبخ غذاهایی خوش‌طعم و سالم به حساب می‌آید. پخت یکدست و یکنواخت غذا در این ظروف پخت و پز سبب حفظ ارزش غذایی و همچنین طعم آن شده و لذت چشیدن طعم‌هایی اصیل را به شما هدیه می‌کند. جالب است بدانید که ظروف سنگی می‌توانند برخی املاح و یون‌های مورد نیاز بدن مانند آهن و منیزیم را تأمین کرده و به این ترتیب، به سلامتی شما کمک می‌کنند.

از مزایای دیگری که برای دیزی سنگی شش نفره قید می‌کنیم، نگهداری و شست‌وشوی آسان آن است. با یک فرچه زبر و کمی آب گرم می‌توانید دیزی سنگی را ار هر کثیفی پاک کرده و بدون صرف انرژی آن را بشویید. از طرف دیگر، نگهداری از این محصول اسان است؛ چرا که می‌توانید بدون نگرانی از ایجاد خط و خراش، از هر قاشقی استفاده کنیدو تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که دیزی سنگس شش نفره در صورت افتادن از بلندی خواهد شکست. ضمناً سرخ کردن مواد غذایی در ظروف سنگی ممنوع است.

دیزی سنگی شش نفره

چطور برای اولین بار از دیزی سنگی استفاده کنیم؟

زمانی که دیزی سنگی شش نفره به شما تحویل داده می‌شود، طوسی رنگ است. این به آن معناست که دیزی سنگی تا به حال استفاده نشده است. حال اگر حتی برای یک بار هم از این ظروف سنگی استفاده شود، به مشکی تغییر رنگ خواهند داد. از این نکته می‌توانید برای اطمینان از دست اول بودن دیزی سنگی گالری سره اطمینان حاصل کنید.

برای آن که ظروف سنگی قابل استفاده شوند، باید با طی کردن مراحلی آن را اصطلاحاً «آب‌بندی» کنید. در ادامه مراحل آب‌بندی دیزی سنگی را شرح داده‌ایم:

  • 1. پیش از هرچیز باید دیزی سنگی را به خوبی تمیز کنید. البته این تمیز کردن به معنای شست‌وشوی ظرف نیست. اتفاقاً استفاده از آب در این مرحله ممنوع بوده و حتی استفاده از دستمال مرطوب نیز توصیه نمی‌شود. بهتر است با یک دستمال کاملاً خشک، گرد و خاک را از تن ظرف سنگی پاک کنید.
  • 2. مرحله بعدی روغن‌اندود کردن ظرف است. در این مرحله باید با یک روغن خوراکی مثل دنبه آب شده، روغن مایع، جامد و یا هر روعن خوراکی دیگر، بدنه و در ظرف را چرب کنید. مطمئن شوید که روغن به تمام منافذ نفوذ می‌کند.
  • 3. تا یک روز به ظرف دست نزنید. آن را گوشه‌ای گذاشته و به مدت بیست و چهار ساعت، کاری نداشته باشید.
  • 4. پس از آن که یک روز به ظرف استراحت دادید و روغن به بدنه ظرف جذب شد، دیزی سنگی را با یک ابر نرم و مایع ظرفشویی بشویید. توجه داشته باشید که استفاده از اسکاچ زبر، ظرف سنگی را خراب خواهد کرد.

پس از طی کردن این مراحل، آب‌بندی دیزی سنگی شش نفره به پایان رسیده و می‌توانید بدون نگرانی از این ظرف استفاده کنید.

دیزی سنگی سنتی


وزن
4064 گرم
ابعاد
18*15*19 سانتی متر
قابلیت شستشو
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...