دیزی سنگی یک نفره

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1112 گرم
  • ابعاد: 11*11*14 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
325,000
16%
273,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

  • ارتفاع 14cm و قطر 11cm
  • بهترین جنس سنگ سرپانتین
  • بدون ترک
  • امکان استفاده در فر و روی شعله‌پخش کن
  • فاقد هر گونه پوشش شیمایی مضر

محصولات مرتبط


توضیحات کلی دیزی سنگی یک نفره

فرقی نمی‌کند صاحب یک سفره‌خانه سنتی باشید و یا به عنوان یک کدبانو، قصد پذیرایی حرفه‌ای از مهمانانتان را داشته باشید؛ در هر صورت طبخ آبگوشت در دیزی سنگی حال و هوای دیگری دارد. با وجود آن که در مهمانی‌های رایج امروزی کمتر از قبل آبگوشت به عنوان غذای اصلی انتخاب می‌شود، هیچ کس از طعم ناب و دلپذیر دیزی سنگی نخواهد گذشت. بازی مزه‌ها با طعم لذیذ گوشت و ترشی کم جان آبگوشت، حس ناب چشیدن یک غذای سنتی ایرانی را به شما هدیه می‌کند. حال اگر از ظروف سنتی همچون ظروف سنگی برای پخت دیزی استفاده کنید، این طعم چندین و چند برابر بهتر خواهد شد. از طرف دیگر سرو کردن آبگوشت به شکل سنتی و در این دیزی‌های سنگی، ظاهر جذابی دارد که نباید از آن غافل بود. حالت سنتی خوردن آبگوشت و کوبیدن آن در دیزی سنگی، حس و حال خوبی را به اعضای خانواده‌تان القا می‌کند. بنابراین دیزی سنگی یک نفره محصول جذابی است که شمایل جدیدی به غذاها می‌بخشد. در ادامه بیشتر درباره این محصول کاربردی صحبت می‌کنیم.

پخت غذا در ظروف سنگی چه مزایایی دارد؟

پخت غذا در ظروف سنگی مزایایی دارد که شاید همه افراد از آن‌ها آگاه نباشند. مزایایی که علاوه بر اثرگذاری بر طعم غذا، به حفظ سلامتی نیز کمک می‌کنند. آیا می‌دانید که چرا طبخ غذا در ظروف سنگی باعث خوش‌طعم‌تر شدن آن‌ها می‌شود؟ در واقع در سایر ظروف، آب به طور ناگهانی به جوش رسیده و فرآیند پخت با جهش‌های ناگهانی همراه می‌شود. این در حالی است که در دیگ‌های سنگی، حرارت به آرامی بالا رفته و همین طور آرام نیز به غذا منتقل می‌شود. بنابراین طبخ غذا طی چندین ساعت و با بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد. اگر یک آبگوشت لذیذ را در این دیزی سنگی یک نفره بار بگذارید، مفهوم این کلام را به خوبی حس می‌کنید. علاوه بر این، پخت تدریجی و آرام غذا در ظروف سنگی به حفظ املاح و مواد معدنی درون آن کمک کرده و خاصیت هر ماده غذایی را حفظ می‌کند. اگر از ظروفی چون تفلون استفاده کرده باشید، می‌دانید که نگرانی دائمی از خط و خش افتادن ظرف و از بین رفتن روکش داخلی همیشه همراه شماست. هنگام استفاده از ظروف سنگی می‌توانید از هر قاشقی که می‌خواهید استفاده کنید؛ بدون آن که نگرانی از بابت خراب شدن ظرف داشته باشید. همین مسئله باعث می‌شود که مواد مضری از سطح ظرف به درون غذا آزاد نشوند. در مقابل، عناصر مختلفی چون منیزیم و آهن درون این سنگ‌ها وجود دارند که ترکیب شدن آن‌ها با غذا، بر ارزش غذایی آن می‌افزاید.  ظروف سنگی مزایای بی‌شماری دارند؛ آن قدر که در طب سنتی نیز به استفاده از آن‌ها توصیه شده است.

ویژگی‌های خاص دیزی سنگی یک نفره

دیزی سنگی یک نفره که در گالری سره به شما عرضه می‌شود، به دستان هنرمند متبحرترین سنگ‌تراشان خراسانی ساخته شده و استفاده از بهترین نوع سنگ، آن را به محصولی صادراتی و با کیفیت تبدیل کرده است. از این دیزی سنگی یک نفره می‌توانید برای پخت آبگوشت سنتی خوش‌طعم و لذیذ استفاده کرده و طعمی متفاوت از این غذای پرطرفدار را تجربه کنید. اگر تا به حال آبگوشت را در دیزی سنگی طبخ نکرده‌اید، سری به صفحه «آموزش پخت دیزی در دیزی سنگی» زده و با این دستورالعمل، خوشمزه‌ترین دیزی را بار بگذارید. دیزی سنگی یک نفره تمام ویژگی‌های ذکر شده در قسمت قبل را دارا بوده و لذت آشپزی در ظروفی مقاوم و بادوام را برایتان به ارمغان می‌آورد. این دیزی یک نفره حجمی مناسب برای غذای یک بزرگسال را دارد و به شرط استفاده درست از آن، می‌توانید آن را تا سال‌ها استفاده کنید. قیمت این دیزی سنگی نیز در مقایسه با کیفیت مثال‌زدنی آن، در گالری سره بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ است.

نگهداری از ظروف سنگی

به طور کلی نگهداری از ظروف سنگی چندان سخت و آزاردهنده نیست. در حالی که برای استفاده از ظروف تفلون باید حواستان را جمع کنید تا قاشق به کف ظرف اثابت نکند، می‌توانید با هر قاشقی که می‌خواهید در ظروف سنگی آشپزی کرده و نگران آسیب دیدن آن نباشید. با این حال رعایت برخی نکات در استفاده از دیزی سنگی یک نفره به طول عمر بیشتر محصول کمک خواهد کرد. چند مورد از این نکات را در ادامه گفته‌ایم:
  • هنگام استفاده از ظروف سنگی نباید تغییر دمای ناگهانی را به آن‌ها اعمال کنید. سرد شدن و یا گرم شدن ناگهانی ظروف سنگی می‌تواند باعث ترک خوردن و شکستن آن‌ها شده و طول عمر محصول را کاهش دهد. گرفتن آب سرد روی ظرف داغ و یا ریختن آب داغ درون ظرف سرد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • ظروف سنگی اگر از ارتفاع به زمین بیفتند، می‌شکنند. بنابراین از این جهت نیز باید حواستان را جمع کنید.
  • آب‌بندی ظروف سنگی بسیار مهم است. زمانی که دیزی سنگی یک نفره به دست شما می‌رسد، رنگ روشنی دارد؛ اما پس از آب‌بندی تغییر رنگ داده و سیاه می‌شود‌. برای آن که با نحوه آب‌بندی اصولی ظروف سنگی آشنا شوید، صفحه «طرز استفاده برای اولین بار» را مطالعه کنید.
ممکن است دیزی سنگی یک نفره را در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی ببینید؛ اما بی‌شک هیچ یک از آن‌ها همچون گالری سره کیفیتی بی‌نظیر را به شما ارائه نخواهند کرد. گالری سره تمامی محصولات خود را با ضمانت کیفیت کالا به مشتریان خود عرضه می‌کند. بنابراین اگر از محصول راضی نبودید، فروشگاه سره خسارت شما را پرداخت خواهد کرد. از طرف دیگر، ارتباط مستقیم سره با بهترین و حرفه‌ای‌ترین هنرمندان این حوزه، امکان خرید بی‌واسطه را برایتان فراهم می‌کند. گالری سره، تمام ویژگی‌های لازم برای یک فروشگاه معتبر را داراست و همین مسئله مشتریان وفاداری را برای سره به همراه داشته است. با خرید دیزی سنگی یک نفره می‌توانید از خریدی مطمئن و تضمین‌شده لذت ببرید.بهترین منبع خرید دیزی سنگی یک نفره


وزن
1112 گرم
ابعاد
11*11*14 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...