دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 2032 گرم
  • ابعاد: 24*16*18 سانتی متر
  • روکش لعابی: دارد
  • محل تولید: همدان / لالجین
آماده ارسال ناموجود
475,000
7%
441,750 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توضیحات کلی دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک

اگر مدت‌هاست که به دنبال طعمی جدید در غذاهایتان می‌گردید و سلامت و ارزش غذایی نیز برایتان مهم است، نظرتان درباره امتحان کردن طعم غذا در دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک چیست؟ یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند تحولی چشم‌گیر در طعم غذاهایتان ایجاد کند، استفاده از ظروف مختلف است. تحقیقات اخیر مضرات متعددی را برای استفاده از ظروف تفلون و امثالهم اثبات کرده‌اند که همین مسئله باعث جلب توجه جهانیان به سمت استفاده از ظروف فلزی، سنگی و سفالی گردیده و آن‌ها را به تحقیق درباره فواید آن‌ها متمایل کرده است.

ظروف فلزی مختلف می‌توانند ضمن آزاد کردن یون‌های مورد نیاز بدن، طعم بهتری را نیز به غذا القا کنند. ظرووف سنگی نیز با پخت یکسان غذا، خواص آن را حفظ خواهند کرد. در این بین، ظروف سفالی مزایایی دارند که نباید از آن‌ها غافل بود. دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک یکی از محصولات سفالی گالری سره است که می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در آشپزی‌های روزمره داشته باشد. در ادامه مطلب توضیحات مفصلی درباره این محصول کاربردی ارائه کرده‌ایم.

مروری بر تاریخچه ظروف سفالی

ظروف سفالی بی‌شک یکی از قدیمی‌ترین ظروف ساخته شده به دست بشر هستند که بنابر تخمین‌ها، قدمت آن‌ها به بیش از 25 هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. تداوم استفاده از آن‌ها تا زمان حال، خود دلیلی بر مزایای متعدد و ویژگی‌های خاص ظروف سفالی است که آن را از سایر ظروف متمایز می‌کند.

تقریباً از زمانی که بشر به فکر نگهداری و ذخیره آب و مواد غذایی افتاد، خاصیت چسبندگی گل رس نیز کشف شد. یک حقیقت جالب درباره این موضوع وجود دارد. در آن زمان انسان‌ها آب را در کیسه‌های دست‌بافت حمل می‌کردند و گلی که در آب رودخانه‌ها وجود داشت، با خشک شدن بر دیواره سبد، فرم آن را گرفته و خاصییت ضدآبی خود را نیز به بشریت نشان داد.

به این ترتیب انسان‌ها آموختند که با استفاده از گل رس، فرم دادن و خشک کردن آن می‌توانند جایگاهی برای نگهداری و ذخیره غذا داشته باشند. این، تنها چکیده‌ای از این تحول عظیم در تولید ظروف و درنتیجه نگهداری مواد غذایی بود که به اختصار شرح دادیم. اطلاعات بیشتری نیز درباره تاریخچه سفال موجود است که می‌توانید به مطالعه آن‌ها بپردازید. حال که با تاریخچه و اهمیت سفال آشنا شدید، به مزایای ظروف سفالی از جمله دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک خواهیم پرداخت.

دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک

طبخ غذا در ظروف سفالی چه تفاوتی با سایر ظروف دارد؟

همان طور که دیدید، ظروف سفالی ویژگی‌های خاصی دارند که منجر به تداوم آن‌ها در طول دوران شده و همچنان نیز از آن‌ها به عنوان یکی از بهترین انواع ظروف یاد می‌شود. آشنایی با مزایای ظروف سفالی شما را نسبت به تهیه آن‌ها و طبخ غذاهای سالم و در عین حال خوشمزه متمایل خواهد کرد. چند مورد از مزایای ظروف سفالی را در این قسمت بیان کرده‌ایم:

  • افزایش کیفیت غذا:

کیفیت بی‌نظیر غذاها در ظروف سفالی اثبات شده و این موضوع انکار نشدنی است. دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک همچون سایر ظروف سفالی حرارت را به طور یکنواخت و به آرامی در سرتاسر ظرف پخش کرده و به این ترتیب، منجر به پخت یکسان غذا خواهد شد. با طبخ انواع خورشت‌ها در دیگ‌های سفالی می‌توانید لذت طعمی بی‌نظیر را در کنار خانواده تجربه کنید.

  • شست‌وشوی آسان:

یکی از چالش‌هایی که در ظروف فلزی و موارد مشابه وجود دارد، نحوه شست‌وشوی آن‌هاست. چسبیدن مواد غذایی به ظروف می‌تواند ضمن اتلاف انرژی زیاد، آب و مایع بیش از حدی را نیز نیاز داشته باشد. ظروف سفالی حتی در نبود مایع ظرفشویی نیز با کمترین میزان آب به آسانی شسته می‌شوند.

  • نگهداری آسان:

دیگ لعاب فیروزه ای و تمام ظروف سفالی بدون نیاز به نگهداری خاص، در شرایط عادی به دلیل کیفیت بالا تا سال‌ها دوام داشته و می‌توانند برای طبخ انواع غذاها به کار گرفته شوند. برای آشنایی با دیگر مزایای این ظروف بد نیست سری به صفحه فواید ظروف سفالی بزنید.

ظروف سفالی لعاب فیروزه ای

مجموعه ظروف سفالی لعاب فیروزه ای سره گالری

ویژگی‌های اختصاصی دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک

دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک به همت و اهتمام هنرمندان و صنعتگران شهر لالجین در همدان ساخته شده و با رنگ آبی نیلی خود، زیبایی منحصربه‌فردی را به آشپرخانه شما می‌بخشد. دیگ لعابی کوچک در ابعاد 24*16*18 سانتی‌متر ساخته شده و به تقریب، وزنی معادل 2 کیلوگرم دارد. طبخ انواع خورشت، چلو، سوپ، آش و … در این ظرف کاربردی امکان‌پذیر بوده و می‌توانید لذت طبخ خوش‌طعم‌ترین غذاها را با آن تجربه کنید.

خرید دیگ لعاب فیروزه ای به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک به تمام خانم‌هایی که قصد طبخ غذاهایی لذیذ و خوش‌طعم را دارند پییشنهاد می‌شود. برای پخت غذاهای روزانه و یا حتی مهمانی‌های کوچک می‌توانید از این ظروف پخت و پز استفاده کرده و به طور معمول برای 7-8 نفر خورشت طبخ کنید. دیگ سفالی لعاب فیروزه ای کوچک بر روی اجاق گاز یا درون فر قابل استفاده بوده رنگ و طعمی نو به سفره‌هایتان می‌بخشد.

ضمانت سلامت و کیفیت در خرید صنایع دستی از سره گالری

مزایای گالری سره در ارائه ظروف سفالی

ما در گالری سره خدماتی را ضمن فروش محصولات به مشتریان خود ارائه می‌کنیم که سره را از سایر فروشگاه‌های سفال و ظروف سفالی متمایز می‌کند. از جمله این موارد می‌توان ضمانت سلامت کالا را نام برد. چنان چه در مسیر رسیدن کالا به دست مشتریان، ایرادی در محصول ظاهر شود، گالری سره خسارت وارده را جبران خواهد کرد. علاوه بر آن اگر کالایی که به دستتان می‌رسد مغایر انتظاراتتان ظاهر شود، ما آن را برایتان مرجوع می‌کنیم. حال می‌توانید با اطمینان از خریدی رضایت‌بخش، ظروف سفالی را بدون واسطه از فروشگاه گالری سره خریداری کنید.

وزن
2032 گرم
ابعاد
24*16*18 سانتی متر
روکش لعابی
دارد
محل تولید
همدان / لالجین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...