شمع معطر النا رایحه گل مریم – 50 گرم

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 180 گرم
  • ابعاد: 6*5*5 سانتی متر
  • برند: النا
  • وزن پارافین: 50 گرم
آماده ارسال ناموجود
59,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گل مریم رایحه‌ای گرم و ملایم، مناسب 4 فصل و دلخواه افرادی است که عطرهای گلی و گیاهی را می‌پسندند. جهت استفاده بهینه از شمع‌های معطر حتما به دستور العمل موجود در تصاویر و بخش نقد و بررسی توجه کنید.

محصولات مرتبط

شمع معطر النا رایحه گل مریم

فصل بهار همواره پر از روایح دل‌انگیز و دلنشین گل‌هایی است که با عطر روح‌بخش خود، نوید تولد دوباره زمین را به جهانیان می‌دهند. شاید دلیل دوست‌داشتنی بودن بهار همین باشد؛ عطر گل‌هایی که در فضا پخش شده و بر تک‌تک سلول‌های وجود می‌نشینند. یکی از محبوب‌ترین گل‌های فصل بهار که عطری فوق‌العاده دل‌انگیز و روح‌نواز دارد، گل مریم است و در واقع، عطر ناب گل‌های مریم است که باعث می‌شود به ادامه‌دار شدن فصل بهار علاقمند باشیم. با این حال این بار در سره گالری پیشنهادی داریم که امکان بهره‌مندی از عطر گل‌های مریم را حتی در روزهای بارانی پاییز برایتان فراهم می‌کند. شمع معطر النا رایحه گل مریم یکی از جدیدترین محصولات برند النا است که توانسته در مدتی کوتاه، به یکی از پرطرفدارترین‌ها تبدیل شود. رایحه همه‌پسند این محصول یکی از ویژگی‌های بارز آن است که خیال شما را از بابت دل‌انگیز بودن عطر آن آسوده می‌کند. البته نباید از ماهیت این شمع‌ها نیز غافل شد. اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، با معرفی شمع معطر النا رایحه گل مریم همراه ما باشید.

کاربردهای شمع‌های معطر النا

شمع‌های معطر النا با روایح متعدد و گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. هر یک از این شمع‌ها را می‌توانید در محیط‌های گوناگون به کار گرفته و از زیبایی بصری و عطر خوش آن‌ها لذت ببرید. با وجود آن که سلیقه شما می‌تواند در نحوه به کار گیری این شمع‌ها تأثیر داشته باشد، اما چند مورد از کاربردهای رایج آن را در ادامه نام برده‌ایم:

  • از شمع معطر النا رایحه گل مریم می‌توان برای دیزاین و همچنین معطر کردن محیط استفاده کرد. 
  • اگر قصد چیدن یک میز شام عاشقانه را دارید، می‌توانید از انواع شمع معطر النا استفاده کنید. رایحه خوش بر سر میز غذا می‌تواند اشتها را تحریک کرده و شادی و شعف را به وجودتان تزریق کند. 
  • برای معطر کردن محیط کار، استفاده از شمع معطر النا رایحه گل مریم به شاداب نگه داشتن محیط کمک می‌کند. با استفاده از این شمع‌های معطر می‌توان بوی نامطبوع موجود در محیط را نیز از بین برد.
  • اگر به مدیتیشن علاقمندید، می‌توانید از شمع النا رایحه گل مریم برای ایجاد فضایی مناسب استفاده کنید. رایحه گل مریم حس و حالی از حضور در طبیعت را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

رایحه گل مریم مناسب چه محیط‌هایی است؟ 

رایحه گل مریم از آن دست روایحی  است که می‌تواند برای هر یک از ما تجربه خوشایندی را به همراه داشته باشد. رایحه گرم و ملایم این گل، در آرامش اعصاب و جذب انرژی‌های مثبت نقش داشته و احوالات درونی‌تان را سامان می‌دهد. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمام شمع‌ها و اسانس‌های صناعی به شکل مصنوعی و شیمیایی ساخته می‌شوند و ویژگی‌ها و خواص درمانی در آن‌ها وجود ندارد. با این حال عطر خوش و ملایم گل مریم می‌تواند تأثیر به‌سزایی بر روحیه‌تان داشته باشد.  

مرور چند نکته مهم درباره شمع معطر النا رایحه گل مریم

شمع‌های معطر النا با داشتن کیفیتی مطلوب در فیتیله و پارافین، باعث سوختن یکنواخت شمع شده و پخش بوی مطلوبی را نیز به همراه خوهند داشت. برای آن که بتوانید بهترین بهره را از شمع معطر النا رایحه گل مریم ببرید، توجه به چند نکته الزامی است:

  • اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که فیتیله شمع در استفاده اول معمولاً بلند است؛ در حالی که برای سوختن مطلوب، طول فیتیله شمع نباید بیشتر از 5 میلی‌متر باشد. بنابراین باید حتماً فیتیله شمع را کوتاه کنید. 
  • زمانی که سطح شمع به طور کامل ذوب شده و دریاچه مذاب شکل بگیرد، بیشترین پخش بو رخ می‌دهد که در شمع‌های دو فیتیله تقریباً شعاع 20 متری را شامل می‌شود. با این حال هیچ  شمعی را نباید بیشتر از دو ساعت روشن بگذارید؛ چرا که تجمع مواد حاصل از سوختن پارافین در هوا می‌تواند باعث بروز سر درد شود. 
  • اگر می‌خواهید بدون بلند شدن دود از شمع آن را خاموش کنید، کافی است سر فیتیله را درون پارافین برده و بیرون بکشید. به این ترتیب بدون ایجاد دود، شمع خاموش خواهد شد. 

خرید انواع شمع معطر النا از سره گالری

سره  گالری افتخار این را دارد که انواع شمع‌های معطر النا از جمله شمع معطر النا رایحه گل مریم را به همراهان همیشگی خود ارائه کند. لازم به ذکر است که سره گالری تمام محصولات خود را با ضمانت کیفیت و سلامت کالا عرضه می‌کند. امیدواریم با خریدی مطمئن از گالری سره، از رایحه و زیبایی این شمع‌های معطر نهایت لذت را ببرید.

"

خرید شمع معطر از سره گالری

ما در فروشگاه آنلاین سره گالری مفتخریم تا بهترین و با کیفت‌ترین شمع‌های معطر برند النا را به همراه تخفیف‌های ویژه تقدیم شما دوستداران کنیم. برند النا صاحب بیشترین تنوع رایحه، طرح و وزن در این محصول است و شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شمع معطر کنید.

"

وزن
180 گرم
ابعاد
6*5*5 سانتی متر
برند
النا
وزن پارافین
50 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...