گلدان سفالی میناکاری طرح لب چین کوچک

گلدان میناکاری سفالی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 420 گرم
  • ابعاد: 10*10*20 سانتی متر
  • محل تولید: همدان / لالجین
آماده ارسال ناموجود
365,000
16%
309,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گلدان سفالی میناکاری طرح لب چین محصولی فاخر و نفیس، کاملا کاربردی برای نگه داری انواع گل. یک صنایع دستی چشم نواز برای محیط منزل یا کار و هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای عزیزان شما.

محصولات مرتبط

گلدان سفالی میناکاری لب چین کوچک

اگر به دنبال محصولی زیبا و کاربردی از صنایع دستی ایران هستید که ضمن نمایاندن تاریخ و پیشینه هنر ایرانی قابل استفاده نیز باشد، گلدان سفالی میناکاری لب چین پیشنهادی مناسب برای شماست. این محصول بی‌نظیر آینه‌ای برای انعکاس هنر ماندگار ایرانی یوده و می‌تواند زینت‌بخش خانه‌های شما باشد. همچنین انتخاب این گلدان میناکاری شده به عنوان هدیه‌ای ارزشمند به شما پیشنهاد می‌شود. چنانچه جای خالی یک گلدان سفالی میناکاری را در خانه‌تان احساس می‌کنید، با ما همراه شوید تا بیشتر به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول بپردازیم. 

مروری بر هنر ارزشمند میناکاری

میناکاری هنری بسیار قدیمی است و پیشینه آن را حتی مربوط به سال‌های پیش از میلاد نیز دانسته‌اند. همین قدمت، می‌تواند بر ارزش این هنر افزوده و آن را به نمادی از اصالت تبدیل کند. هنر میناکاری بر روی ظروف سفالی و سرامیکی قابل اجرا بوده و ضمن زیبایی بخشیدن به محصولات، آن‌ها را برای مدت طولانی سالم نگه داشته و برای استفاده طولانی مدت بهینه می‌کند. 

میناکاری تلفیقی از هنر طرح و رنگ با آتش و خاک است که روح زندگی در میان رنگ‌های آرام و گاه تند آن جریان دارد. «مینا» در واقع همان لعاب شیشه‌ای است که سطح ظروف سفالی را پوشانده و بستر اجرای طرح و نقش بر آن را فراهم می‌کند. طبق گفته برخی مورخان، میناکاری روی سفال از 1500 سال پیش از میلاد در ایران وجود داشته و یکی از ابداعات ایرانیان به حساب می‌آید. جام خسرو نمونه‌ای از میناکاری است که به دوران ساسانیان باز می‌گردد. با این حال سلجوقیان این هنر چشم‌نواز را به اوج رسانده و آن را به هنری ماندگار تبدیل کردند. حال فکر نمی‌کنید که یک گلدان سفالی میناکاری می‌تواند چندین هزار سال قدمت و تمدن را در کنجی از خانه‌تان به نمایش بگذارد؟ 

ویژگی‌های خاص گلدان میناکاری طرح لب چین

سره گالری افتخار این را داشته است که بستر دسترسی به هنر کهن ایرانی را فراهم کرده و نمونه‌هایی از صنایع دستی سنتی را ارائه کند. گلدان لب چین کوچک نمونه‌ای از یک گلدان سفالی میناکاری بااصالت و مرغوب است که هنر دست هنرمندان همدانی را به زیبایی به نمایش می‌گذارد. این گلدان با ترکیبی از رنگ‌های زرد، نارنجی، آبی، مشکی، سبز و سفید توانسته نمایش بی‌نظیری از رنگ‌ها را بر تن سفالی باکیفیت و ضخیم ارائه کند. نکته مهم درباره این گلدان سفالی میناکاری، کاربردی بودن آن است. یک دسته گل نرگس روی میز می‌تواند عطر خوش زندگی را در خانه‌تان جاری سازد. لازم به ذکر است که این محصول در ابعاد 10*10*20 سانتی‌متر و با وزن 420 گرم تولید و به همراهان گرامی سره گالری عرضه می‌شود.

خرید این محصول به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟ 

فرقی نمی‌کند به دنبال یک گلدان تزئینی هستید و یا کادویی خاص و ارزشمند برای عزیزانتان می‌خواهید؛ در هر صورت این گلدان سفالی میناکاری انتخابی مناسب و کاربردی است. با خرید این محصول ضمن حفظ ارزش هنر اصیل ایرانی، از تولیدکنندگان ایرانی نیز حمایت کرده و هنرمندان و صنعتگران را به ادامه این مسیر تشویق می‌کنید. سره گالری باکیفیت‌ترین نوع محصولات میناکاری شده را به طور مستقیم از تولیدکنندگان به مشتریان می‌رساند. امیدواریم که از این محصول زیبا، اصیل و کاربردی لذت ببرید.

وزن
420 گرم
ابعاد
10*10*20 سانتی متر
محل تولید
همدان / لالجین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...