خوشبوکننده ماشین النا رایحه کوکو وانیل

خوشبو کننده خودرو النا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ماندگاری: 2 ماه
  • رایحه: کوکو وانیل
آماده ارسال ناموجود
107,000
8%
98,440 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کوکو وانیل رایحه‌ای گرم و شیرین، مناسب فصل سرد و دلخواه طرفداران عطرهای ملایم و شیرین است. این رایحه برای محیط‌هایی که بوهای نامطبوع قوی وجود داشته باشد چندان مناسب نیست. خوشبوکننده‌های کیسه‌ای در ابتدا پخش بوی زیادی دارند و به مرور از شدت آن کاسته می‌شود. این دسته از خوشبو‌کننده‌ها برای مکان‌های مختلف از جمله خودرو، سرویس بهداشتی، کمد لباس و سایر فضاهای بسته، مناسب می‌باشد.

محصولات مرتبط

خوشبوکننده ماشین رایحه کوکو وانیل

خوشبو کننده ماشین کیسه‌ای جدیدترین محصول برند نام آشنای النا می‌باشد. این نوع از خوشبوکننده‌ها از دانه‌های کوچک گرانولی آغشته به اسانس‌های روغنی معطر تشکیل شده‌اند و برای خوشبو کردن محیط‌های مختلف همچون سرویس بهداشتی، محیط‌های عمومی و … و به ویژه داخل ماشین استفاده می‌شوند. از این مجموعه‌ی جدید، خوشبوکننده ماشین رایحه کوکو وانیل توانسته به خوبی جای خود را در دل هوادران باز کند.

مدت ماندگاری خوشبوکننده ماشین النا

خوشبوکننده ماشین کوکو وانیل تازه به طور متوسط 4 الی 6 هفته در محیط خودرو پخش رایحه خواهند داشت. البته این عدد در هوای سرد تا 8 هفته افزایش می‌یابد. همینطور میزان گردش هوای آزاد در محیط نیز بر سرعت تبخیر اسانس‌های روغنی موجود در خوشبوکننده ماشین تاثیر مستقیم دارد. این میزان از ماندگاری برای این نوع محصولات خوشبوکننده زمان بسیار مناسب و قابل قبولی می‌باشد.

خوشبوکننده ماشین رایحه کوکو وانیل

کیفیت تولید خوشبوکننده خودرو النا

این محصول خوشبوکننده ماشین، تولید یکی از نام‌های تجاری آشنا در صنعت محصولات معطر و خوشبوکننده یعنی همان النا می‌باشد. بسیاری این برند را با محصولاتی همچون شمع‌های معطر، اسانس‌های جامد و مایع معطر و کبریت‌های فانتزی آن می‌شناسند. محصولاتی که سال‌هاست جای خود را در بین طرفداران محصولات معطر باز کرده‌اند. و حالا با تجربه‌ی موفق تولید این محصولات و رضایت مصرف‌کنندگان، برند النا با تولید این محصول به عرصه‌ی تولید خوشبوکننده ماشین نیز وارد شده است.

نحوه‌ی مصرف خوشبوکننده ماشین رایحه کوکو وانیل

خوشبوکننده ماشین رایحه کوکو وانیل به سادگی آماده‌ی استفاده می‌شود. کافی است این محصول را از بسته‌بندی آن خارج کرده و به وسیله بند پارچه‌ای و بلندی که در این محصول قرار داده شده، از محل مورد نظر آویزان کنید. وجود این بند بلند این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با هر محل، ارتفاع مورد خودتان را تعیین کنید و به سادگی ارتفاع قرارگیری کیسه را تغییر دهید.

همچنین توصیه می‌کنیم بعد از گذشت مدتی از استفاده، برای تقویت مجدد قدرت پخش رایحه، با دست محتویات گرانولی داخل کیسه را کمی جابجا کنید تا دانه‌های لایه‌های داخلی که اندوخته‌ی بیشتری از اسانس روغنی دارند به سطح بیایند.

خوشبوکننده ماشین رایحه کوکو وانیل

رایحه‌ی کوکو وانیل

محصولات النا همیشه با رایحه‌های نوآورانه و خلاقانه خود دوست‌داران محصولات معطر را شگفت‌زده می‌کنند. النا این بار هم با رونمایی از رایحه‌ی جدید کوکو وانیل در محصول خوشبوکننده ماشین کیسه‌ای مخلوق جدیدی از عطر خنک و نشاط‌آور ایجاد کرده است.

ماندگاری
2 ماه
رایحه
کوکو وانیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...