ست پلو خوری و خورشت خوری سفالی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 400 گرم
  • ابعاد: 25*25*4 سانتی متر
  • محل تولید: همدان / لالجین
آماده ارسال ناموجود
167,000
4%
160,320 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قطر پلوخوری حدودا 25 سانت و وزن آن حدودا 585 گرم می باشد. قطر خورشت خوری حدودا 20 سانت و وزن آن حدودا 475 گرم می باشد. به دلیل دست ساز بودن ظروف اندازه نوشته شده حدودی می باشد. برای مطالعه سایر ویژگی ها لطفا به بخش توضیحات تکمیلی پایین صفحه مراجعه کنید.

محصولات مرتبط

اگر علاقه مند هستید تا از ظروف دست ساز و سنتی ایرانی در زندگی روزمره خود استفاده کنید، ظروف لعاب فیروزه ای گزینه ای مناسب می باشد. ست پلو خوری و خورشت خوری سفالی لعاب فیروزه ای به دلیل جنس گِلی که برای ساختن آن استفاده شده به راحتی با گرم و سرد شدن نمیشکند. ظروف سفالی نسبت به ظروف سرامیکی و بلورین دیرتر داغ می شود. مزیت استفاده از ست پلو خوری و خورشت خوری سفالی لعاب فیروزه ای حفظ طعم طبیعی غذا، قیمت مناسب و کیفیت ساخت آن می باشد. برای شستشو ظروف لعاب فیروزه ای از اسکاچ نرم استفاده کنید. از ماشین ظرفشویی به مدت طولانی و به طور مداوم استفاده نکنید. برای اطلاعت بیشتر درباره نگه داری و استفاده از ظروف سفالی لعاب فیروزه ای به مقاله فواید ظروف سفالی چیست؟ مراجعه کنید.

وزن
400 گرم
ابعاد
25*25*4 سانتی متر
محل تولید
همدان / لالجین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...