شمع معطر النا رایحه مرجان – 50 گرم

شمع شات عطری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 180 گرم
  • ابعاد: 6*5*5 سانتی متر
  • برند: النا
  • وزن پارافین: 50 گرم
آماده ارسال ناموجود
59,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مرجان رایحه‌ای گرم و شیرین، مناسب فصل سرد و دلخواه افرادی است که عطرهای گلی، مرکباتی، میوه ای را می‌پسندند. جهت استفاده بهینه از شمع‌های معطر حتما به دستور العمل موجود در تصاویر و بخش نقد و بررسی توجه کنید.

محصولات مرتبط

شمع‌های معطر النا نوع متفاوتی از شمع است که در هنگام سوختن، رایحه‌‌ای خوش در فضا پخش می‌کند و می‌تواند در مدت زمانی مشخص، محیط را خوشبو کند. به دلیل سرعت کم سوختن، طول عمر و مدت زمان بیشتر وجود عطر در فضا و همچنین به سبب عطر ملایم، این شمع جایگزین مناسبی برای عود و یا اسانس‌های موجود در بازار است.

این شمع‌ها علاوه بر روشنایی و رایحه‌ی خوش، میتواند زیبایی بخش دکوراسیون داخلی و انرژی بخش محیط اطراف شما باشد و حس شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان آورد.

از شمع‌های معطر النا می‌توان در مکان‌ها و موقعیت‌های گوناگونی نظیر اتاق خواب، هنگام مطالعه، روی میز غذا خوری، در هنگام ورزش، مدیتیشن، در دفتر کار و جهت افزایش بازدهی و… استفاده نمود.

شمع النا با رایحه مرجان ترکیبی از مخلوط مرکبات است و دارای رایحه‌ای گرم و شیرین است. این شمع همچنین بخاطر داشتن رایحه‌های گل‌های معطر سرشار از لطافت زنانه است و به همین علت یکی از انتخاب‌های محبوب بانوان خوش سلیقه و خوش ذائقه است.

شمع النا با رایحه مرجان انرژی بخش است و به شما شادی و نشاط می‌بخشد. رایحه‌ی زنده و دوست داشتنی مرجان شما را به عمق خاطراتی می‌برد که هیچگاه دوست ندارید از آن خارج شوید.

رنگ صورتی گلبهی شمع النا با رایحه مرجان، نمایانگر امید است و باعث آرامش اعصاب و کم شدن استرس شده و خشم و عصبانیت را کم می‌کند. داخل این شمع 2 فیتیله وجود دارد. شمع های دو فیتیله ای النا از محصولاتی ست که برای تجربه ای متفاوت تهیه شده است.

این شمع ها قدرت پخش رایحه بسیار بیشتری دارند. شمع های دو فیتیله ای قابلیت معطر کردن یک فضای 20 متری را دارا هستند. همچنین نوع و اندازه شیشه ها مناسب دکور آرایی و تزیین براساس رنگ های زمینه ای شمع هاست.

"

خرید شمع معطر از سره گالری

ما در فروشگاه آنلاین سره گالری مفتخریم تا بهترین و با کیفت‌ترین شمع‌های معطر برند النا را به همراه تخفیف‌های ویژه تقدیم شما دوستداران کنیم. برند النا صاحب بیشترین تنوع رایحه، طرح و وزن در این محصول است و شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شمع معطر کنید.

"

وزن
180 گرم
ابعاد
6*5*5 سانتی متر
برند
النا
وزن پارافین
50 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...