شکلات خوری سفالی میناکاری سه پایه

شکلات خوری میناکاری

از {{model.count}}
انتخاب اندازه:
اندازه را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 840 گرم
  • ابعاد: 15*15*22 سانتی متر
  • محل تولید: همدان / لالجین
آماده ارسال ناموجود
556,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شکلات خوری سفالی میناکاری محصولی بسیار نفیس و ارزشمند حاصل دست هنرمندان توانمند همدانی است که علاوه بر زیبایی ظاهری کاملا کاربردی است و می‌تواند زینت بخش محیط باشد.

محصولات مرتبط

چرا سفال میناکاری را انتخاب کنیم؟

همان طور که پیش‌تر گفته شد، میناکاری یک هنر اصیل است که منتسب به ایرانیان شناخته شده و به نوعی بخشی از اعتبار هنر ایرانی است. بنابراین استفاده از محصولات میناکاری شده می‌تواند این هنر را در خطه ما زنده نگه دارد. از طرف دیگر محصولات سفالی، به شرط این که از نوع مرغوب آن باشند، ضمن قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه، کارایی بالایی نیز دارند. از این شکلات خوری میناکاری سفالی می‌توانید همچون سایر ظروف استفاده کرده و از زیبایی چشم‌گیر آن نیز لذت ببرید. فراموش نکنید که حمایت از تولیدکنندگان داخلی وظیفه‌ایست که برای پیش رفتن به سمت استقلال، برعهده ماست. 

خرید بهترین ظروف میناکاری سفالی

مفتخریم که بهترین ظروف میناکاری سفالی را در گالری سره به همراهان همیشگی خود عرضه کرده و ارتباط آن‌ها را با حرفه‌ای‌ترین تولیدکنندگان فراهم کنیم. نبود واسطه‌های متعدد میان مشتری و تولیدکننده یکی از مزایای گالری سره است که ارزش خرید را بیشتر می‌کند. از سوی دیگر، ما در سره گالری سلامت و کیفیت کالا را تضمین کرده و خیال شما را از بابت محصولاتی که به دستتان می‌رسند، آسوده می‌کنیم. امیدواریم که با خرید این شکلات خوری میناکاری سفالی راضی بوده و از آن لذت ببرید.

وزن
840 گرم
ابعاد
15*15*22 سانتی متر
محل تولید
همدان / لالجین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...