کبریت فانتزی النا طرح گل بابونه

کبریت رنگی بلند

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 40 گرم
  • ابعاد: 11*3.5*3.5 سانتی متر
  • برند: النا
آماده ارسال ناموجود
85,000
85,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول شامل 45-50 عدد چوب کبریت بلند 10 سانتی متری می‌باشد و همچنین سمباده مخصوص روشن کردن روی درب بسته‌بندی قرار داده شده است.

محصولات مرتبط

کبریت فانتزی النا طرح گل بابونه

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که برای روشن کردن شمع‌ها و یا شومینه با کبریت‌های کوچک، گرمای آن شما را آزرده باشد. همچنین ممکن است برای دیزاین محیط خانه، برخی از شمع‌ها را در ارتفاع بالا قرار داده باشید و بعد روشن کردن آن‌ها برایتان دشوار شده باشد. حال اگر تعداد این شمع‌ها زیاد باشد، باید چندین و چند کبریت روشن کنید تا تمام شمع‌ها روشن شوند. سره گالری به تازگی محصولی کاربردی و در عین حال فانتزی با ظاهری دوست‌داشتنی را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. کبریت فانتزی النا طرح گل بابونه یک محصول بسیار کاربردی است که طراحی بی‌نظیر آن شما را به وجد خواهد آورد. با معرفی این محصول جذاب همراه سره گالری باشید‌. 

کبریت رنگی بلند النا

کبریت فانتزی النا چه کاربردی دارد؟

کبریت فانتزی النا طرح گل بابونه در عین داشتن ظاهری جذاب و فانتزی، کاملاً قابل استفاده و کاربردی است. این محصول را می‌توانید در محیط خانه و محل کار برای موارد مختلفی استفاده کنید. چند مورد از کاربردهای کبریت رنگی بلند النا را در ادامه نام برده‌ایم:

  • این کبریت برای روشن کردن انواع شمع‌ها مناسب است؛ بنابراین اگر به استفاده از شمع‌‌ها علاقمندید، داشتن یک بسته کبریت رنگی النا می‌تواند تجهیزات شما را تکمیل کند.
  • برای روشن کردن شومینه می‌توانید از این کبریت‌ها که طول و ضخامت بیشتری دارند استفاده کنید. 
  • روشن کردن شمع‌ها و یا چراغ‌هایی که در ارتفاع قرار دارند با استفاده از این کبریت‌های بلند به راحتی ممکن می‌شود. 
  • ظاهر فانتزی کبریت فانتزی النا به قدری جذاب است که می‌توانید از آن به عنوان دکوری برای دیزاین محیط استفاده کنید.

کبریت رنگی بلند النا

خرید کبریت رنگی النا از سره گالری

شما علاقه‌مندان می‌توانید کبریت‌های فانتزی النا رو از فروشگاه آنلاین سره گالری به آسانی و با خیالی آسوده تهیه کنید. همچنین در کنار این محصول انواع شمع‌های معطر، وارمر و محصولات معطر برند النا نیز در فروشگاه سره تقدیم شما بزرگواران می‌شوند.

وزن
40 گرم
ابعاد
11*3.5*3.5 سانتی متر
برند
النا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...