شمع معطر النا رایحه رز قرمز – 50 گرم

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 180 گرم
  • ابعاد: 6*5*5 سانتی متر
  • برند: النا
  • وزن پارافین: 50 گرم
آماده ارسال ناموجود
85,000
10%
76,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رز قرمز رایحه‌ای گرم، کمی شیرین و ملایم، مناسب 4 فصل و دلخواه افرادی است که عطرهای گلی و گیاهی را می‌پسندند. جهت استفاده بهینه از شمع‌های معطر حتما به دستور العمل موجود در تصاویر و بخش نقد و بررسی توجه کنید.

محصولات مرتبط

شمع معطر النا رایحه رز قرمز 

حتماً بارها برایتان پیش آمده که برای دیزاین کردن یک میز، فضای اتاق، محفل دوستانه و موارد این چنینی به دنبال المان‌هایی زیبا، کاربردی و در عین حال مقرون‌به‌صرفه گشته باشید. یکی از بهترین گزینه‌هایی که در این شرایط به ذهن می‌رسد،‌ شمع‌ها هستند. انواع مختلفی از شمع‌های گوناگون در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند که هر یک از آن‌ها را می‌توان برای محیطی خاص در نظر گرفت. برای مثال اگر قصد دیزاین یک میز شام عاشقانه را دارید، قطعاً شمع معطر النا رایحه رز قرمز بهترین انتخاب برای شماست. در واقع شمع‌های معطر می‌توانند در عین حال که زیبایی چشم‌نوازی را به ارمغان می‌آورند، لذت استشمام رایحه‌ای ناب را نیز به شما هدیه می‌کنند. رایحه رز قرمز را می‌توان یکی از ناب‌ترین روایح در میان انواع شمع‌های معطر دانست که با عطری گرم و ملایم، زینت‌بخش محافلتان می‌شود. در ادامه با این محصول کاربردی بی‌نظیر بیشتر آشنا خواهید شد. 

چرا شمع معطر النا را از میان شمع‌های موجود انتخاب کنیم؟

همان طور که گفته شد، شمع معطر النا رایحه رز قرمز می‌تواند برای بسیاری از مواقع همچون دیزاین میز شام و یا انجام مدیتیشن بهترین انتخاب باشد. اما این شمع چه مزایای دیگری دارد که به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل شده است؟

  • شمع معطر النا به طور همزمان نیاز شما به دو محصول را پوشش داده و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. این محصول می‌تواند هم به عنوان شمع و هم به عنوان عود یا اسانس برای خوشبو کردن محیط استفاده شود. 
  • شمع النا با ظاهری زیبا و شیک،‌ برای دیزاین محیط‌های مختلف طراحی شده است. از این شمع می‌توانید برای تزیین یک میز شام رویایی استفاده کرده و یا آن را به منظور زیبا شدن میز کارتان به کار بگیرید. رنگ‌ سرخ جذاب این شمع معطر برای داشتن لحظاتی عاشقانه بی‌نظیر است. 
  • رایحه ناب شمع معطر النا رایحه رز سرخ برای داشتن اعصابی آرام مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند آرامش را به وجودتان باز گرداند.
  • شمع معطر النا با دو فیتیله می‌تواند شعاع 20 متری را پوشش داده و پخش بوی بی‌نظیری داشته باشد. 
  • شمع معطر النا رایحه رز سرخ می‌تواند تا ساعت‌ها عطری خوش را در محیط پخش کند. شمع‌های دو فیتیله ضمن سوختن یکسان، مدت زمان بیشتری نیز دوام خواهند داشت. 

شمعی با رایحه بی‌نظیر گل رز سرخ مناسب چه کسانی است؟

یکی از مزایای شمع معطر النا رایحه رز قرمز، عطر منحصربه‌فرد آن است که تا ساعت‌ها در محیط می‌ماند. عطر شیرین یک دسته گل رز سرخ را به خاطر بیاورید! با این شمع معطر می‌توانید تا مدت‌های طولانی با رایحه ناب گل‌های رز سرخ زندگی کنید. رایحه این شمع، یک شیرینی ملایم از دل طبیعت است که حس و حال دلچسبی را به شما هدیه می‌کند. خلوص بالای عطر رز سرخ در شمع معطر النا سبب شده تا این محصول پراکندگی مطلوبی داشته تا مدت مشخصی نیز در محیط بماند. 

رنگ‌ سرخ این شمع برای قرارهای عاشقانه بهترین انتخاب است و عطر ناب آن نیز می‌تواند فضا را تلطیف کند. اگر از دوست‌داران گل‌های رز سرخ هستید، به هیچ عنوان این شمع معطر را از دست ندهید. 

چه نکاتی را در استفاده از شمع معطر النا رعایت کنیم؟

چند نکته مهم در استفاده از شمع معطر النا رایحه رز قرمز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. رعایت این موارد، به استفاده بهینه از شمع‌ها كمک می‌کند:

  • پیش از هر چیز بدانید که فیتیله شمع باید کوتاه‌تر از ۵ میلی‌متر باشد. در صورتی که فیتیله بلندتر از این مقدار بود، آن را کوتاه کنید تا دود نکند. 
  • از زمانی که دریاچه مذاب روی سطح شمع تشکیل شده و پخش بو به حداکثر رسید، نگذارید شمع بیش از ۲ ساعت روشن باشد؛ چرا که بخارات حاصل از پارافین باعث سردرد خواهند شد. 
  • بهتر است برای خاموش کردن شمع، سر فیتیله را به داخل پارافین برگردانید تا خاموش شود. این روش بهترین راه برای جلوگیری از دود کردن شمع و ایجاد بوی نامطبوع است. 

"

خرید شمع معطر از سره گالری

ما در فروشگاه آنلاین سره گالری مفتخریم تا بهترین و با کیفت‌ترین شمع‌های معطر برند النا را به همراه تخفیف‌های ویژه تقدیم شما دوستداران کنیم. برند النا صاحب بیشترین تنوع رایحه، طرح و وزن در این محصول است و شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شمع معطر کنید.

"

وزن
180 گرم
ابعاد
6*5*5 سانتی متر
برند
النا
وزن پارافین
50 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...