شمع معطر النا رایحه نسیم صبحگاهی – 120 گرم

شمع عطری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • زمان سوختن: 40 ساعت
  • وزن پارافین: 120 گرم
  • ابعاد: 8*6*6 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
176,000
9%
160,160 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نسیم صبحگاهی  رایحه‌ای خنک و ملایم، مناسب 4 فصل و دلخواه افرادی است که عطرهای گلی، مرکباتی که سرشاز از حس تازگی هستند را می‌پسندند. جهت استفاده بهینه از شمع‌های معطر حتما به دستور العمل موجود در تصاویر و بخش نقد و بررسی توجه کنید.

محصولات مرتبط

شمع‌ معطر النا رایحه نسیم صبحگاهی

نوع متفاوتی از شمع است که در هنگام سوختن، رایحه‌‌ای خوش در فضا پخش می‌کند و می‌تواند در مدت زمانی مشخص، محیط را خوشبو کند. به دلیل سرعت کم سوختن، طول عمر و مدت زمان بیشتر وجود عطر در فضا و همچنین به سبب عطر ملایم، شمع نسیم صبحگاهی جایگزین مناسبی برای عود و یا اسانس‌های موجود است.

این شمع‌ها علاوه بر روشنایی و رایحه‌ی خوش، میتواند زیبایی بخش دکوراسیون داخلی و انرژی بخش محیط اطراف شما باشد و حس شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان آورد.

کاربردهای شمع عطری

از شمع‌ معطر النا می‌توان در مکان‌ها و موقعیت‌های گوناگونی نظیر اتاق خواب، هنگام مطالعه، روی میز غذا خوری، در هنگام ورزش، مدیتیشن، در دفتر کار و جهت افزایش بازدهی و… استفاده نمود.

شمع‌ النا با رایحه نسیم صبحگاهی دارای رایحه‌ای سبک و با طراوت است. این شمع دارای ترکیباتی از گیاهان معطر، ادویه‌های تند و شکوفه‌های بهاری است و در عین انرژی بخش بودن، حس سرخوشی و سرزنده بودن را در شما تقویت می‌کند.

این شمع دارای رایحه‌ای خنک است و انتخاب مناسبی برای زمان آغازین روز می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد که روز خود را با شادابی و نشاط آغاز کنید. همچنین رنگ آبی آسمانی این شمع به آرامش ذهن کمک می‌کند.

این رنگ همچنین موجب آرامش اعصاب و در نتیجه کاهش اضطراب و استرس می‌شود. استفاده از رنگ آبی در اتاق کار یا اتاق مطالعه ایده آل است. بنابر این می‌توانید با قرردادن یک شمع النا با رایحه نسیم صبحگاهی در کنار میز کار و یا مطالعه، تجربه شیرین‌تری داشته باشید.

شمع های دو فیتیله ای النا با رایحه نسیم صبحگاهی از محصولاتی ست که برای تجربه ای متفاوت تهیه شده است. این شمع ها قدرت پخش رایحه بیشتری دارند. شمع های دو فیتیله ای قابلیت معطر کردن یک فضای 20 متری را دارا هستند. همچنین نوع و اندازه شیشه ها مناسب دکور آرایی و تزیین براساس رنگ های زمینه ای شمع هاست.

خرید شمع معطر از سره گالری

ما در فروشگاه آنلاین سره گالری مفتخریم تا بهترین و با کیفت‌ترین شمع‌های معطر برند النا را به همراه تخفیف‌های ویژه تقدیم شما دوستداران کنیم. برند النا صاحب بیشترین تنوع رایحه، طرح و وزن در این محصول است و شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شمع معطر کنید.


زمان سوختن
40 ساعت
وزن پارافین
120 گرم
ابعاد
8*6*6 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...