شمع وارمر؛ عنصری ساده و کاربردی در دیزاین محیط 

اگر حتی کوچک‌ترین علاقه‌ای به دیزاین محیط و طراحی محیط منزل داشته باشید، می‌دانید که شمع وارمر یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین المان‌ها برای طراحی محیط است. چنان چه قصد دیزاین یک میز شام رمانتیک را داشته باشید، شمع‌های کوچکی که دور تا دور میز را با نوری ملایم زینت داده‌اند، می‌توانند انتخابی مناسب باشند.

حتی اگر این میز شام را در جمعی خانوادگی با غذاهای رنگارنگ و خوشمزه پر کنید، باز هم شمع وارمر می‌تواند در گرم نگه داشتن غذاها به کمکتان بیاید. جالب است که چند شمع کوچک ساده تا این اندازه می‌توانند در زیبایی محیط تأثیر داشته و کاربردی نیز باشند. برای آن که با وارمر و کاربردهای آن آشنا شوید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. 

شمع وارمر چیست

شمع وارمر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

حتماً همه شما شمع‌های گرد کوچکی را که تا ساعت‌ها می‌سوزند و با نور، به محیط زیبایی می‌بخشند را دیده‌اید. این شمع‌ها که با نام «شمع وارمر» شناخته می‌شوند، پرکاربردترین دسته از شمع‌ها هستند که می‌توان آن‌ها را در محیط‌های مختلف به کار گرفت. خانه، محل کار، اتاق خواب، برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ، همه و همه می‌توانند به واسطه وارمرها چشم‌نوازتر و لوکس‌تر دیده شوند.

 مهم‌ترین ویژگی این شمع‌ها، مدت زمان سوختن آن‌هاست. هر شمع می‌تواند تا ۴-۵ ساعت بسوزد و با نور و گرما، شما را همراهی کند. این مسئله علاوه بر عدم نیاز به تعویض مداوم، از نظر اقتصادی هم به‌صرفه‌تر است. برای مثال اگر می‌خواهید یک دمنوش را گرم نگه دارید، نیاز نیست مرتباً شمع را عوض کنید. یک وارمر تا چند ساعت نوشیدنی‌تان را گرم نگه می‌دارد.

خرید شمع معطر شیشه ای رز قرز

شمع وارمر کانارا

در بسته‌بندی‌های 6 الی 100 عددی


جالب است بدانید که وارمرها در طرح‌های گوناگون مانند دایره، قلب و ستاره تولید می‌شوند و رنگ‌بندی کاملی نیز از آن‌ها ارائه می‌شود. همچنین برخی از وارمرها معطر هستند و به صورت همزمان، حرارت، نور و عطری خوش را تولید می‌کنند. در ادامه با اطلاعات بیشتری درباره شمع وارمر آشنا خواهید شد. 

تزئین شمع وارمر کلیسا

تزئین مراسم آئینی کلیسا با 2500 شمع وارمر

شمع وارمر چه کاربردهایی دارد؟

وارمرها مطابق آن چه که پیش‌تر گفته شد، کاربردهای گسترده و متعددی دارد. در هر مکانی از جمله خانه و محل کار، می‌توانید از آنها استفاده کنید. چند مورد از کاربردهای رایج این شمع‌ها را در ادامه مطرح کرده‌ایم:

  • نخستین کاربردی که برای شمع وارمر مطرح می‌شود و رایج‌تر از سایر آن‌هاست، تزئین محیط است. از وارمر می‌توانید برای دیزاین یک میز شام، طراحی سفره هفت‌سین، زینت دادن به قفسه‌ها و مواردی از این دست استفاده کنید. 
  • یک عصر دل‌انگیز را تصور کنید که قصد دارید چند ساعتی را در هوای آزاد، با دوستانتان به صحبت بنشینید. برای داشتن یک نوشیدنی گرم ، شمع وارمر بهترین انتخاب است. با یک وارمر کوچک نوشیدنی شما تا چند ساعت گرم خواهد ماند. 
  • بر سر میز شام، سوپ خوش طعمی که طبخ می‌کنید تا انتها به کمک چند شمع گرم می‌ماند و می‌توانید از سوپی گرم و لذیذ لذت ببرید.
  • آیا از اسانس معطر جامد استفاده می‌کنید؟ آیا اسانس مایع را جایگزین عودهای سنتی کرده‌اید؟ شمع وارمر برای گرم نگه داشتن اسانس‌سوز بهترین انتخاب است. یک عدد از این شمع‌ها، اسانس‌سوز را برای چندین ساعت گرم نگه می‌دارد. 
  • انواع شمع وارمر معطر را می‌توان برای عطرآگین کردن محیط به کار برد. اگر می‌خواهید از نور، حرارت و عطری خوش یه صورت همزمان بهره‌مند شوید، شمع معطر می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. 

قیمت شمع وارمر 

قیمت شمع وارمر به موارد متعددی بستگی دارد. برای مثال تعداد شمعی که در یک بسته قرار گرفته، از جمله مواردی است که بر قیمت شمع وارمر تأثیرگذار خواهد بود. شمع‌های وارمر را می‌توانید در بسته‌بندی‌های ۶، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ عددی خریداری کنید. 

از طرف دیگر، شمع‌های طرح‌دار نسبت به شمع‌های دایره‌ای قیمت بیشتری خواهند داشت. همچنین معطر بودن یا نبودن وارمر می‌تواند قیمت آن را تغییر دهد. برای خرید شمع وارمر معطر باید مبلغ بیشتری بپردازید. 

خرید آنلاین وارمر در سره گالری 

فروشگاه سره گالری انواع مختلفی از وارمرهای برند «کانارا» را به صورت مستقیم از تولیدکننده، به دست شما همراهان همیشگی می‌رساند. رنگ‌های مختلفی از هر بسته شمع وجود دارند که می‌توانید بسته به سلیقه، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. وارمرهای ده عددی برای استفاده‌های روتین مانند گرم نگه داشتن نوشیدنی یا استفاده در اسانس‌سوز می‌توانند مناسب باشند؛ اما اگر برای یک دیزاین حرفه‌ای به تعداد زیادی شمع نیاز دارید، شمع وارمر کانارا بسته ۱۰۰ عددی می‌تواند مقرون به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر باشد. 

همچنین بسته‌های ۵۰ عددی، ۲۰عددی و ۶ عددی نیز در میان محصولات کانارا در گالری سره وجود دارند که می‌توانند پاسخگوی هر نیازی از جانب مشتریان باشند. جنس خوب پارافین و فتیله شمع‌های کانارا سبب شده تا هر یک از آن‌ها ساعت‌ها بسوزند و تا حد امکان، هزینه‌های شما را کاهش دهند.

کلام آخر 

در این مقاله با شمع وارمر و کاربردهای آن آشنا شدید. حال می‌دانید که این شمع‌های فانتزی کوچک تا چه حد می‌توانند کاربردی باشند. پیشنهاد می‌کنیم حتی برای مواقع اضطراری مانند قطعی برق، چند عدد از این وارمرها را محض اطمینان در منزل داشته باشید. سره گالری با انواع مختلفی از شمع وارمر، در دسترس شماست.